Κειριαδών 42, Κάτω Πετράλωνα

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ

Kρουστικος Yπερηχος

Ο κρουστικός υπέρηχος είναι ακουστικά κύματα με εξαιρετικά υψηλή ενέργεια αιχμής όπως αυτές που συμβαίνουν στην ατμόσφαιρα, όπως ένα χτύπημα κεραυνού ή μία ηχητική έκρηξη Ο κρουστικός υπέρηχος διαφέρει αρκετά από τον απλό υπέρηχο, λόγω του ιδιαίτερα μεγάλου εύρους πίεσης που διαθέτει Τέλος, ο απλός υπέρηχος συνήθως αποτελείται από μια περιοδική ταλάντωση, ενώ ο κρουστικός υπέρηχος είναι μόνο ένας παλμός.
Οι επιδράσεις του κρουστικού υπέρηχου στους ιστούς είναι οι εξής :

• Νεοαγγείωση
  • Αναστροφή της χρόνιας φλεγμονής
  • Παραγωγή κολλαγόνου
  • Αναλγησία και αποκατάσταση της κινητικότητας
  • Αποκατάσταση της επούλωσης
  • Διάλυση των οστεοφύτων
  • Απελευθέρωση των μυϊκών σπασμών (trigger points)

Ο κρουστικός υπέρηχος ενδείκνυται για τις κάτωθι περιπτώσεις :

• Άκανθα  του αχίλλειου τένοντα
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Ασβεστοποίηση των συνδέσμων
  • Ασβεστοποίηση των τενόντων
  • Τενοντίτιδες
  • Υποστήριξη της μυϊκής αναγέννησης
  • Οξύ μυϊκό σπασμό
  • Πόνο στη βουβωνική χώρα
  • Πόνο στο ισχίο
  • Οσφυαλγία
Υψηλης Ισχυος Laser

Το Laser (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation) είναι μια ακτινοβολία φωτός με συγκεκριμένο μήκος κύματος και προκαθορισμένη συχνότητα. Οι επιμέρους συσκευές Laser διακρίνονται εκτός των άλλων ανάλογα με τη μέγιστη και τη μέση ισχύ εξόδου σε: Soft (μικρής ισχύος 0,5-50MW), Mid (μέσης ισχύος 5-20W), Power (μεγάλης ισχύος).

Η συσκευή K Laser Cube 4 ξεχωρίζει από τα επιμέρους θεραπευτικά Laser τόσο για την ικανότητα να θεραπεύει με υψηλή ισχύ τους ιστούς του ανθρωπίνου σώματος όσο και για την παραγωγή τεσσάρων διαφορετικών μήκων κύματος κατά την διάρκεια μίας θεραπευτικής εφαρμογής (660, 800,
905, 970) γεγονός που αποτελεί βασικό πυλώνα στην προσπάθεια μείωσης του χρόνου της αποκατάστασης.

Οι επιδράσεις του Laser Υψηλής Ισχύος στους ιστούς είναι οι εξής :
  • Αντιφλεγμονώδης και αναλγητική δράση
  • Επιταχύνει τις μεταβολικές διεργασίες
  • Ενισχυμένη αγγειακή δραστηριότητα
  • Βελτίωση της νευρικής λειτουργίας
  • Ταχύτερη επούλωση ιστών που έχουν υποστεί βλάβη

Το Laser Υψηλής Ισχύος ενδείκνυται για τις κάτωθι περιπτώσεις:

• Μυϊκές κακώσεις
  • Κακώσεις τενόντων και συνδέσμων
  • Ορογονοθυλακίτιδες
  • Αρθρίτιδες
  • Επικονδυλίτιδες
  • Χονδρομαλάκυνση επιγονατίδας
  • Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα
  • Επιφυσίτιδα πτέρνας
Διαθερμια ραδιοσυχνοτητων (Tecar Therapy)

Η προσπάθεια μείωσης του πόνου μέσω της επιλογής ενός θερμού μέσου αποτελεί ίσως από τα παλαιότερα θεραπευτικά όπλα της φυσικοθεραπείας. Τα διάφορα θεραπευτικά μέσα παραγωγής θερμότητας διακρίνονται σε επιπολής και εν το βάθη ανάλογα με το βαθμό διείσδυσης της θερμότητας στο ανθρώπινο σώμα. Η διαθερμία ραδιοσυχνοτήτων τώρα αποτελεί μια καινοτόμα τεχνολογία μεταφοράς ιόντων και κατ επέκταση ανάλογα με το θεραπευτικό στόχο παραγωγής θερμότητας.

Χρησιμοποιεί την τεχνολογία ραδιοκυμάτων και αποτελεί τον εφευρέτη της μεταφοράς ενέργειας στους βιολογικούς ιστούς με τη χρήση πυκνωτή και αντίστασης. Η ενέργεια (ραδιοσυχνότητες) μεταφέρεται στους ιστούς ως υψίσυχνο ρεύμα μέσω κατάλληλων επιφανειακών ηλεκτροδίων.

Η θεραπεία διεγείρει την ιστική ανάπλαση και μπορεί να συνδυαστεί με χειρισμούς, κινησιοθεραπεία και άλλες τεχνικές για απαράμιλλα αποτελέσματα. Η διαθερμία ραδιοσυχνοτήτων μπορεί να δράσει τόσο θερμικά όσο και “υπο-θερμικά” δηλαδή κάτω από το θερμικό κατώφλι καθιστώντας την ιδανική για χρήση ακόμη και στην οξεία φάση τραυματισμών.

Οι επιδράσεις του Laser Υψηλής Ισχύος στους ιστούς είναι οι εξής :

• Παροχή αναλγητικής δράσης
  • Αύξηση όγκου και έντασης της αιματικής ροής εν τω βάθει
  • Αύξηση της παροχής οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών
  • Αύξηση της θερμοκρασίας των ιστών
  • Αύξηση μεταβολισμού
  • Διαχείριση φλεγμονής
  • Αποκατάσταση της κυτταρικής λειτουργίας και του δυναμικού της μεμβράνης
  • Επίτευξη ιοντικής ισορροπίας
  • Διέγερση πολλαπλασιασμού των κυττάρων

Η διαθερμία ραδιοσυχνοτήτων ενδείκνυται για τις κάτωθι περιπτώσεις:

• Νευροπάθειες
  • Αρθροπάθειες
  • Διαστρέμματα
  • Θυλακίτιδες
  • Μυϊκοί τραυματισμοί
  • Πόνοι στη μέση
  • Μετεγχειρητική αποκατάσταση
  • Αθλητικά σύνδρομα
  • Οξύς και χρόνιος πόνος
  • Τενοντοπάθειες
  • Αυχεναλγίες
  • Απελευθέρωση των μυϊκών σπασμών (trigger points)
  • Αποθεραπεία (απομάκρυνση οιδήματος, αύξηση φλεβικής επιστροφής, απομάκρυνση μεταβολικών παραγώγων, κ.α.).
ΧΕΙΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Ο Βασίλειος Μάλης είναι εξειδικευμένος μέσω σεμιναριακών κύκλων στη χειροθεραπευτική φυσικοθεραπεία – Manual Therapy και ειδικότερα εξειδικεύτηκε στις θεραπευτικές τεχνικές των Maitland, McKenzie και Mulligan με συνολική διάρκεια σπουδών 15 μηνών.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε σε εργασίες των 3000 λέξεων και με παράθεση της σύγχρονης βιβλιογραφίας την σπουδαιότητα της χειροθεραπευτικής παρέμβασης σε διάφορες παθήσεις που ταλανίζουν πολλούς συνανθρώπους μας όπως οι αυχενικοί πόνοι, οι πόνοι στην μέση (χαμηλή οσφύ), πόνος ισχίου από εκφυλιστική οστεοαρθρίτιδα, πόνος της ωμικής ζώνης από σύνδρομο πρόσκρουσης.

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ

Ο Βασίλειος Μάλης έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο Πατρών φοιτώντας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες Αποκατάστασης επιλέγοντας για θέμα μεταπτυχιακής εργασίας, ένα κατεξοχήν αθλητικού ενδιαφέροντος, με τίτλο Εμβιομηχανική Ανάλυση Λειτουργικών Δοκιμασιών Κάτω Τριτημορίου

Στη συνέχεια εξειδικεύτηκε μέσω σεμιναριακών κύκλων στο κομμάτι της αθλητιατρικής και της αθλητικής φυσικοθεραπείας στην FC Barcelona, την Arsenal FC, τη ΠΑΕ ΑΕΚ ενώ έλαβε και το FIFA Medical Diploma.

Τέλος στα πλαίσια της εργασιακής εμπειρίας εργάστηκε σε ποδοσφαιρικούς αθλητικούς συλλόγους της Γ και Δ εθνικής κατηγορίας Ελλάδος για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Ο Βασίλειος Μάλης έχει εξειδικευτεί στο κομμάτι της νευρολογικής φυσικοθεραπείας και ειδικότερα στις θεραπευτικές τεχνικές της μεθόδου PNF. Παράλληλα έχει εργαστεί στο φυσικοθεραπευτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος (ΑΤΠΣΥΤΕ) για διάστημα 6 μηνών ενώ στα πλαίσια της στρατιωτικής του θητείας αποτέλεσε μέλος του 414 Στρατιωτικού Νοσοκομείου Ειδικών Νοσημάτων (ΣΝΕΝ).

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε σε εργασίες των 3000 λέξεων και με παράθεση της σύγχρονης βιβλιογραφίας την σπουδαιότητα της θεραπευτικής άσκησης σε παθήσεις που ταλανίζουν πολλούς συνανθρώπους μας όπως αυτό του Αγγειακού Εγκεφαλικού, του Parkinson και το τρόπο πρόληψης των  πτώσεων σε ανθρώπους της 3ης ηλικίας οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε ένα ιδιαίτερα σοβαρό τραυματισμό.